Sunday, December 14, 2008




Bukit Mertajam & Alor Gajah

Skarg aku dah tahap Diploma..Plajran pn makin gile2x..klau tak follow..memang tak dapat ape2x laa.Aku pun tak tau mcm ne aku boleh berjaya sampai tahap nie..ape pun aku akan berusaha untuk ayah dan bonda aku. Kat kelas aku rajin trase boring..nak tak nak aku terpaksa laa layan prasaan aku yg tak tau ape motif yg sebenar.hanya jasad saja yg ade kat Bukit Mertajam..tp jiwa aku tetap kat kulai.Aku mcm tak de prasaan bile aku kat Bukit Mertajam..susah nak dapat kawan yg memahami aku.Ade yg memahami tp dh bwt aku malu..ade yg memahami tp dh berhenti..tak tahan saiko dari pengajar.Aku pun tak tahan jugak kadang2x..tp aku terpaksa bwt tak paham..bwt mcm tak de ape2x yg berlaku..klau aku layan saiko pengajar..koyak mental aku.
Dulu time aku kat Alor Gajah..aku tak de rase pun mcm skarg aku rase..kat sane lagi laa ketat..tp aku biase je.Kat cnie je aku rse mcm pelik cikit..ntah ape2x ntah kan.Myb Cuma prasaan aku je kot..yang bwt aku trase mcm nie bile kat Bukit Mertajam.Aku penah jugak terpk..sbb aku berjauhan dgn family ke aku jadi mcm nie..Cuma tuhan je yg memahami ape erti yg sebenar.Habis Je blajar..aku nak fokus pada yg lain pulak..planning dh ade..cuma tunggu saat je.Dh lame aku idam2x kan..Cuma mase je yg tak mengizinkan aku..tp aku tetap sabar menunggu.

No comments: