Sunday, December 14, 2008



Aku Dengan Elektronik

Dulu aku xtau ape yg best nye dengan elektronik..aku memng tak nak blajar elektronik..puas ayah dan bonda memujuk aku supaya aku blajar tapi aku tetap ungkal..tak nak blajar.Time tu aku dh kerja..dah pegang ramai keping..mane laa terpk nak blajar.Last2x minit baru laa aku layan kehendak ayah dan bonda..bermula laa pengenalan aku dengan elektronik.Aku blajar kat giat mara pulai..kat sane aku stay rumah sewa..2 org je satu rumah.Housemate aku memang baik budak nye..jauh berbeza dengan aku..jahat dye pun cuma kat rokok je.Hari pertama aku kat kels mcm biase je..yang best nye aku dapat jumpe dengan member lame aku..Irwanshah.Nasib baik laa ade kawan..klau tak..ntah laa kan.Banyak yg aku dapat tentang elektronik..trase hapy pulak bile aku tau ape itu elektronik..banyak ilmu yg aku dapat.Selain itu..aku tau..penting nye elektronik dlm kehidupan manusia..elektonik jugak bagi kite banyak kemudahan.Tanpa elektronik..dunia memang takkan maju.Dunia elektronik nie memang luas..kerana elektronik..sesebuah negara takkan maju..takkan dapat bersaing dengan negara2x lain..Eletronik bwt hidup aku kembali ke tempat asal aku..jauh dari dunia gelap aku..jauh dari dunia sosial aku.Aku tak sangka..sesuatu perkara yg aku tak minat..tp dah bagi aku kesedaran yg bermakna dalam hidup aku.Klau dulu aku tak blajar elektronik..ntah mcm ne laa hidup aku skarg.ntah makin jauh terpesong..atau aku brada pada jalan yg betul..hanya tuhan saja yg tau itu semua.

No comments: