Sunday, February 22, 2009

Kenangan Rindu

Ku rindu kan oh wajahmu…
Yang satu ketika dulu…
Pernah bertahta dalam hati ku…
Ku rindu kan bibir merah mu..
Yang memberi ku senyuman...
Membuat ku jatuh pengsan...disisi mu...
Tapi mengapa...
Hanya sementara...
Kau hadir dalam hidup ku...
Ku disini merindu kan diri mu...
Ku harap kan bertemu...

Aku paham kitaran dunia..setiap benda mempunyai pasangan sendiri.Sampai skarang aku masih xdapat nk trima sesiapa dlm hidup aku..aku masih xboleh trima ape yg terjadi pada aku.Bukan aku xboleh trima kenyataan..2laa dugaan yg paling besar dlm hidup aku.Susah aku nk perkatakan tentang diri aku..hidup tanpa prasaan..bunyi memang pelik..tp 2laa yg berlaku pada aku.Ntah ble laa aku nk mcm nie..betl ke nowhy2 yg aku lafaz kn dlu..aku dapt rase yg nowhy2 aku..betul2x termakbul.......

1 comment:

oRkEd PuTiH said...

cinta itu datang dan pergi...
cinta itu ketawa dan airmata